2015. december 15., kedd

#1. The beginning

 Mindenki életében elérkezik az újrakezdés pillanata - nekem úgy érzem most jött el méghozzá egy új bloggal. Voltatok már úgy, hogy késztetést éreztetek arra, hogy írjatok valamit, de halvány lila gőzötök nem volt arról, miről is kéne írni? Vagy egyáltalán nem is volt hova, mivel kézzel naplóba nem szerettek írni, az interneten pedig nem volt mostanában egy rendes blogotok? Nos, én ezzel bevallom így vagyok vagy voltam mostanában. Ahányszor nyomta valami a lelkem (anno) leírtam, de persze a blogom nem bírt ki egy fél évnél többet, mert meguntam vagy pedig egyszerűen el is feledkeztem róla - pontosan ez az oka annak, hogy egy amolyan kritizáló lappal rukkoltam elő. 
  • Mit jelent az a kritizáló lap a saját szerény fogalmaim szerint?
 Nos, ez egy igen érdekes kérdés. Nyilván elsősorban saját véleményeimet fogom leírni, megállapításaimat egyes termékekkel, emberekkel, tárgyakkal, zenékkel és egyéb dolgokkal kapcsolatban. Továbbá néha-néha lehet be fog csúszni pár tipp, jó tanács, de ezt még nem tudom megmondani. Hogy őszinte legyek, ezzel a bloggal próbálom én is más szemmel nézni a világot. Próbálok olyan dolgokra rávilágítani, amiket először még én sem veszek észre és próbálok ezáltal nektek is hasznos példákkal előállni. Ha pedig valakit megsértenék, az nem azért lesz, mert annyira nem "bírom a buráját", hanem mert én így élem meg a dolgokat. Igény esetén talán még blogkritikákat is bevállalok - természetesen akkor, ha többen is írnak majd a Guestbook-ba (Vendégkönyv), hogy szeretnének! 
  • Miért nem találom a chat-et? 
 Ha én a ti helyetekben lennék (vagyis az olvasóim helyében), akkor először a chat-et keresném, mint ahogy azt rendszerint meg is teszem, ha egy blogra/oldalra tévedek. Az első az lenne, hogy a jobb oldali (vagy netán bal) oldalon keresném azt a kis sarkot, ahova az ott járó látogatók korlátozottan ugyan, de írhatnak. Ne szomorítson el a tudat titeket, ha ezt nálam nem találjátok meg - helyette ugyanis ott van a nemrégiben említett Guestbook, ahova korlátok nélkül kifejthetitek véleményeiteket, kérhettek cserét/kritikát vagy csak egyszerűen köszönhettek/hirdethettek. Ennek igazán egyszerű okai vannak: 1) sokkal célravezetőbbnek tartom ezt, mint azt, hogy több száz chat-ben hagyott üzenet után tudjuk meg az oldalra látogató véleményét; 2) ebből adódóan nem kell aggódni azért, hogy egy smiley (hangulatjel) kimarad az általad fontosnak vélt üzenetből; és végül, de nem utolsó sorban 3) szabadon hirdethetitek saját oldalaitokat is.

 El is érkeztünk a befejező részhez, amiben túl sok mindent már nem terveztem mondani, mert ami eszembe jutott, azt már úgyis leírtam, ismételgetni meg nem szeretnék semmit sem, szóval ezen kívül már csak szeretnék jó olvasgatást, barangolást kívánok nektek az oldalon!

Rosy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése